27/09/2010

NEA ΠΡΟΤΑΣΗ

::
ο φετιχισμός με τα τεχνικά έργα και το μοντερνιστικό μοντέλο μαζικής σχεδίασης έχει αποδειχθεί πολλάκις ότι είναι αδιέξοδο. 
::
λιγότερα αυτοκίνητα = περισσότερα ποδήλατα
::
οι αρχιτέκτονες πρέπει να μάθουν την αφαίρεση κε Βλαστέ!
::

10 comments:

  1. γιατι ετσι ο βλαστος?

    ReplyDelete
  2. Aυτα τα ακουω βερεσε!Μια σωστη κριτικη πρεπει να ακολουθειται κ απο μια αντιπροταση.Δεν δεχομαι κτι...αντιπροτεινω κατι αλλο....ειναι πολυ ευκολο να εκφερει ο καθενας απο εμας γνωμη χωρις να ξερει,χωρις να εχει ασχοληθει και χωρις να μπορει να προτεινει κατι πιο "σωστο".Αναμενω με αγωνια μια ολοκληρωμενη αποψη.

    ReplyDelete
  3. Φιλη/ε

    Η αντιπρόταση θα κατατεθεί συντόμως, ίσως στο πάνελ του Bicycle Film Festival.
    Αν όμως ανατρέξεις σε παλαιότερες αναρτήσεις θα δεις διάφορες απόψεις προς αυτή την κατεύθυνση.

    ευχαριστούμε

    ReplyDelete
  4. @dally
    μα πραγματικά, πού διάολο την έχετε διαβάσει αυτή τη κωλοατάκα; ποιος καταραμένος την εφηύρε;

    ε λοιπόν όχι. μια σωστή κριτική δεν ΠΡΕΠΕΙ να ακολουθείται και από μια αντιπρόταση. αυτό είναι απλά κάτι που πιστεύεις εσύ.

    και

    πολύ εύκολο είναι να αρχίζεις να γκρινιάζεις χωρίς να ανοίξεις τα μάτια σου. το ίδιο το ποστ είναι η αντιπρόταση που ζητάς.

    πόλεμος στα θύματα του ορθολογικού παραλογισμού!

    ReplyDelete
  5. @chacke azulu Εφοσον χρησιμοποιειται το συμβολο = αντιλαμβανεστε οτι σαν κριτικη σε μια μελετη ιση θεωρειται μονο μια συγκοινωνιακη μελετη.Οι γνωμες σε καθε περιπτωση θα διυστανται.Και στην τελικη ως τωρα ειναι ο μονος ανθρωπος που τοσο επισταμενα εχει ασχοληθει με την εισαγωγη του ποδηλατου στο συγκοινωνιακο μοντελο πολεων της χωρας μας.Οι μελετες του ειναι οι μονες με επιστημονικη βαση στις διαπραγματευσεις μας με τους επισημους φορεις.Αυτος που ως τωρα εκτιμουσαμε τη δουλεια του κ την επικαλουμασταν εγινε στοχος?

    ReplyDelete
  6. Αλλα απο την αλλη δεν εκπλησσομαι...η ελληνικη νοοτροπια συνισταται ακριβως σε αυτο,στο να εκφερουν ΟΛΟΙ γνωμη για τα παντα ειτε γνωριζουν ειτε οχι.Και φυσικα στο να εχουν παντοτε κατι αρνητικο να πουν και να μην εκτιμουν τις προσπαθειες (που αναμφισβητητα θα περιλαμαβανουν λαθη και παραλειψεις).Ειμαι για επαγγελματικους λογους σε ενα χωριο στη μεση του πουθενα της Ισπανιας οπου ο κοσμος δειχνει να εκτιμα ολα οσα γινονται προς το συμφερον του κ πολυ περισσοτερο αυτους που προσπαθουν να πραγματοποιησουν μια καλυτερη ποιοτητα ζωης για αυτο αν και χωριο διαθετει στους κατοικους ποδηλατοδρομους,σεβασμο και χωρο στο δρομο,ποδηλατα για κοινη χρηση και αλλα.Φοβαμαι οτι δεν θα μπω καν στη διαδικασια να παρακολουθησω τη σταση σας απεναντι στην υπαρχουσα μελετη δεδομενων των υποστηρικτων της παραπανω αποψης και κυριως με τα παραπανω επιχειρηματα.

    ReplyDelete
  7. @dally
    λοιπόν, ξέρεις κάτι... έχω την εντύπωση ότι θα τα βρίσκαμε καλύτερα από κοντά και νομίζω θα είχε και ενδιαφέρον να τα λέγαμε λιγάκι.

    συγγνώμη αν το παράκανα εχτές.
    για αδιευκρίνιστους ψυχομαζοχιστικούς λόγους μόλις είχα δει πρετεντέρη και μου είχαν γυρίσει τα συκώτια ανάποδα.

    αν ψήνεσαι, ρίξε ένα μέηλ όταν γυρίσεις (chaque.azulu στο gmail)

    ReplyDelete
  8. @daly
    Ίσως ο κύριος Βλαστός να πρέπει να ανατρέξει στις δομικές ιδέες της ίδιας του της εργασίας ως φοιτητής το "Αθήνα Ανοχύρωτη Πόλη" γιατί εμείς που τις πιστέψαμε έχουμε μια αίσθηση "προδοσίας" όταν χαμογελώντας στο υπερ-αποτυχημένο διεφθαρμένο κράτος προσπαθεί να εγκλωβίσει το ποδηλατικό κίνημα στην γυάλα των ψευδο-ποδηλατόδρομων.

    Ο μοντερνισμός ως σύστημα μαζικής σχεδίασης πρέπει να πεθάνει!

    ReplyDelete
  9. @daly

    Βρήκα αυτη την καταχώρηση από την ομάδα στο podilates.gr. Συμφωνώ απόλυτα με την άποψή τους. Ας ξεκινήσουμε από την απαγόρευση των αυτοκινήτων σε μερικές περιοχές και βλέπουμε...
    Την παραθέτω όπως την βρήκα στο thread

    Βασίλης Κ.
    :

    Εμπρός λοιπόν για τους Φαραωνικούς ποδηλατόδρομους του σοσιαλιστικού κράτους.

    Ορίστε μερικές προτάσεις για να ενταχθεί το ποδήλατο στους ΔΡΟΜΟΥΣ και όχι να μπει στη γυάλα των ποδηλατόδρομων.

    1. Άμεση απαγόρευση ΟΛΩΝ των ΙΧ απο τον μικρό δακτύλιο εκτός από αυτά με επαγγελματική άδεια (η οποία θα είναι ακριβή).

    2. Ζώνες Ελεγχόμενης Στάθμευσης σε όλο το λεκανοπέδιο. Στους μόνομους κατοίκους το ποσό να είναι ουσιαστικά ακριβό. Κανένας ποδηλάτης να μην πληρωνει για τον δημόσιο χώρο που χρειάζονται οι αυτοκινηταράδες. Ο Δημόσιος Χώρος δεν είναι ιδιωτικό πάρκινγκ!

    3. Άμεση παραπομπή όλων των μπάτσων που επιδεικτικά παρκάρουν στα πεζοδρόμια μας! Αυτοί θα αστυνομέυσουν τον ποδηλατόδρομό σας?

    4. Να υποχρεωθούν οι μπάτσοι να γράφουν όλα τα παράνομα παρκαρισμένα αυτοκίνητα και μηχανάκια καθημερινά. (ξεπερνούν τα 70.000)

    5. Η Μονάδα Βιώσιμης Κινητικότητας (sic) να ακούει τους συμβούλους της που επι χρόνια τώρα λένε: αν η Αθήνα έχει υποδομή για 500.000 οχήματα δεν γινεται να κυκλοφορούν 2.500.000. Θα πρείπει να μειωθούν με ΑΜΕΣΟΥΣ τρόπους όπως ΖΕΣ, διόδια, υποχρεωτικό ιδιωτκό παρκινγκ κτλ. Αυτά τα λέι ο Παπαδατος (προεδρος συγκινονιολόγων) χρόνια τώρα!

    6. ΠΟΔΗΛΑΤΕΣ μην τρώτε τον ψηφοθηρικό πρόλογο της ΜΟνάδας Βιώσιμης Κινητικότητας! Οι δρόμοι ανήκουν στα ποδήλατα! Δεν χρειαζόμαστε ποδηλατόδρομους αλλά λιγότερα αυτοκίνητα.
    Να απαγορευτούν τα αυτοκίνητα!

    οι δρόμοι μας ανήκουν!

    ReplyDelete
  10. !!!!

    ^^ mesa!

    ReplyDelete